پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:16 - 1403/03/01

یادداشت بهزاد تیمورپور

راه شهید آیت الله رئیسی ادامه خواهد یافت/ هزاران رئیسی آماده پیمودن راه شهید جمهور هستند

کارگر آنلاین | شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهور فقید جمهوری اسلامی ایران به مزد اخلاص خود رسید .

شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهور فقید جمهوری اسلامی ایران به مزد اخلاص خود رسید .

در تاریخ پرا افتخار شیعه شهادت همواره مسیر آینده مکتب تشییع را روشن تر کرده است و از شهدای صدر اسلام تا شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و شهدای امنیت ملی و شهدای مدافع حرم همگی در این مسیر جانشان را نثار کرده اند تا بشریت آماده حکومت مصلح جهانی و گسترش عدل و عدالت در سراسر جهان با آغاز حکومت حضرت صاحب الزمان عج شود . 

 در مکتب انقلاب اسلامی تا کنون شهدای گرانقدری را تقدیم کرده ایم و این پایان نیست و آغاز فرصت های بیشتر برای توسعه و پیشرفت گفتمان انقلاب اسلامی است .

هم اکنون نیمی از مردم جهان و اکثریت کشورهای دنیا به مرد خدوم انقلاب اسلامی شهید آیت الله ابراهیم رئیسی ادای احترام کردند و خود را با مردم ایران در این غم شریک دانستند نشانگر فقه پویای شیعه است که با آغاز انقلاب اسلامی در سال 57 قلوب مردم جهان را به تصرف در آورده است و زمینه ساز ظهور خواهد بود .

امام و رهبری کلامشان آرامش بخش است همیشه فرموده اند با رفتن یک خدمتگزار خللی در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی نخواهد افتاد و این چراغ راه است که مرحوم شهید رئیسی یکی از خادمان انقلاب اسلامی بود و به شکر خدا هزاران خادم دیگر آماده ادامه راه وی و سایر شهدای انقلاب اسلامی هستند.

به لطف اندیشه ولایت فقیه و داشتن مردم بصیر و آگاه و ولایت مدار،  ایران اسلامی مان شکوهمندتر از گذشته در داخل و خارج و عرصه بین المللی خواهد درخشید.

 

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین